Case

Hertog Magazine

Een vlot leesbaar merk uitgelicht in 45 pagina's vol content

Real estate, marketing, lifestyle  

Hertog Makelaars is al jaren één van onze vaste klanten. We bouwden hun merk mee op en maakten van hen een gevestigde waarde in de noordrand van Brussel. We zoeken voortdurend manieren om hun menselijke aanpak, hun expertise en lokale verankering in de verf te zetten door te herhalen zonder in herhaling te vallen. Toen Hertog om een nieuwe brochure vroeg, stelden we in de plaats hiervan Hertog Magazine voor. Het perfecte canvas om de mensen, partners, visie, kennis en betrouwbaarheid van Hertog Makelaars in beeld te brengen in een uitnodigend lifestyle magazine.

Menselijk en overtuigend

In Hertog Magazine komen zowel de makelaars als tevreden klanten persoonlijk aan bod. Met artikels over de regio en de laatste trends in de vastgoedwereld, schetsten we Hertog Makelaars als vastgoedexpert én regiospecialist: de makelaar die je meeneemt naar een lekker lunchadresje, maar je even goed ondersteunt met drone-beelden. Met 45 bladzijden hadden we ruim de plaats tips, advies, reviews en ander overtuigend leesvoer voor geïnteresseerde kopers, huurders en investeerders.

Het magazine werd gedrukt in 5000 exemplaren en verdeeld over de hele noordrand van Brussel. Zo bereikten we heel wat nieuwe klanten én versterkten we het imago van Hertog Makelaars bij bestaande klanten. De impact hielp hen verder te groeien, waardoor ze later beslisten het magazine nogmaals te laten drukken, ditmaal in twee taalversies.

Krachtig communiceren als makelaar

Als makelaar moet je niet alleen opvallen in het straatbeeld om succesvol panden te verkopen en te verhuren. Je speelt een vertrouwensrol binnen een markt die veel geld en  emotie combineert. Klanten vertrekken vaak vanuit hun buikgevoel bij de keuze voor hun makelaar, het is dus belangrijk dat je voortdurend je aanpak, persoonlijkheid en expertise op een authentieke manier communiceert. Alleen zo blijf je bij potentiële klanten de eerste waar zij aan denken wanneer ze beslissen om de vastgoedsprong te wagen!

Ook toe aan een leesbaarder merk?

Project - Branding

Architecturaal pareltje in een wijk met geschiedenis

Voor Bree & Breughel creëerden we een merk dat het nieuwbouwproject ankerde in een gevestigde wijk. Vertrekkend vanuit een rijke geschiedenis, bedachten we een sprekende stijl die modern oogt en karakter uitstraalt.

Lees meer
Project - Branding

Architecturaal pareltje in een wijk met geschiedenis

Voor Bree & Breughel creëerden we een merk dat het nieuwbouwproject ankerde in een gevestigde wijk. Vertrekkend vanuit een rijke geschiedenis, bedachten we een sprekende stijl die modern oogt en karakter uitstraalt.

Lees meer