Case

Welk medium zet jouw verhaal in lichterlaaie?

The medium is (also) the message: waarom je je boodschap en je medium niet langer los van elkaar kan zien.

Het doel heiligt de media

Een merk, een boodschap of een campagne komt pas tot leven wanneer je die loslaat op de wereld. En daar heb je dragers voor nodig: alle mogelijke manieren waarop je je merk laat leven. Bij Brandstichters nemen we het woord multimedia daarbij letterlijk: van website tot busreclame, van huis-aan-huis folder tot koffietafelboek, van werfbanner tot animatiefilmpje… wij stellen voor elke klant en elke boodschap de juiste communicatiemix samen en rollen die voor je uit.

Het juiste kanaal voor jouw boodschap

Als mediaplanners selecteren we de juiste kanalen om een boodschap bij een specifieke doelgroep te krijgen. Boodschap, verzender, marktvraag, distributie, budget, concurrentie, beschikbaarheid en aantrekkingskracht spelen hier allemaal een rol. We blijven daarom op de hoogte van de laatste trends in het medialandschap, de technologische ontwikkelingen in socials, en de sterktes en zwaktes van de verschillende kanalen voor een bepaald doel. En we blijven natuurlijk ook gewoon creatief denken.

Ook voor de vastgoedsector zijn alle middelen mogelijk, maar dankzij onze specialisatie weten wij beter dan anderen welke mediasets in te zetten om een makelaar te doen opvallen, een vastgoedproject breed te lanceren of een interieurarchitect in de markt te zetten… zo betalen onze klanten niet voor trial-and-error, maar voor expertise.

Een netwerk van experten

We hebben ons omringd met een netwerk van vakspecialisten. We maken je wegwijs in de wereld van drukkers, webdevelopers, virtual reality, drones, 3D-renders, fotografen en animatoren. Eenmaal we weten wat je nodig hebt, kloppen we aan bij vertrouwde of nieuwe partners om je vurigste plannen werkelijkheid te laten worden.

Is jouw merk klaar voor een nieuwe leefwereld?

Project - Brand Activation

10 jaar Cores in een inspirerend boek

Projectontwikkelaar CORES Development zocht een originele manier om hun tienjarig bestaan te vieren. Wij presenteerden een koffietafelboek rond het thema “What makes your city great”: een uitnodigend en inspirerend geheel vol ideeën, quotes en slimme vondsten van over de hele wereld.

Lees meer
Project - Brand Activation

10 jaar Cores in een inspirerend boek

Projectontwikkelaar CORES Development zocht een originele manier om hun tienjarig bestaan te vieren. Wij presenteerden een koffietafelboek rond het thema “What makes your city great”: een uitnodigend en inspirerend geheel vol ideeën, quotes en slimme vondsten van over de hele wereld.

Lees meer