Een verhaal van durf en groei voor Heros, het grootste bedrijvenpark van Hasselt.

Logo Heros Business Park branding en 3D-visualisatie

De vraag

Het grootste bedrijvenpark van Hasselt doen starten vanop een wit blad: dat was de uitdaging waarmee projectontwikkelaars Futurn en DMI Vastgoed  naar ons kwamen. Hoe overtuig je een 70-tal KMO’s om zich op de 7,5 hectare grote voormalige Concentra-site te vestigen in nieuwe KMO-units en grootse bedrijfsgebouwen op maat?

De vonken

Het bedrijvenpark werd Heros, een naam die voortkwam uit een openbare wedstrijd die meteen voor de eerste persaandacht zorgde. Met de tagline “groeiruimte voor ondernemende helden” versterkten we de merkpropositie: een plek voor ondernemers met ambitie, zin om te groeien en een vleugje lef. Want wie als ondernemer wil groeien, moet op het juiste moment durven uitbreiden.

De helden van Heros zijn de ondernemers van Hasselt. In de lanceringscampagne gaven we hen dan ook zelf het woord en brachten we hen trots in beeld. Welke sprong was essentieel voor de groei van hun onderneming? We gebruikten die succesverhalen om een nieuwe generatie aan te moedigen en te overtuigen hun eigen sprong te wagen – met Heros als springplank.

De helden van Hasselt

Via persberichten, een eigen website, brochures, 12 meter grote billboards en 400 meter lopende meter werfreclame deelden we het epos van Heros met de wereld. En met succes! Niet alleen de KMO-units verkochten als zoete broodjes, maar ook klinkende namen als Mediahuis, Carglass, Unizo en Liantis werden bewoners van Heros.

 

www.herosbusinesspark.be

 

Wil ook jij een merk dat mensen beweegt?

Project - Copywriting

Architecturaal en stedenbouwkundig platform voor Gent

Als deel van Gentcement bouwen we mee aan een veelbezochte website, maar ook een gesprekspartner voor overheden, een publicatiekanaal voor ontwikkelaars en architecten, en een platform voor opinies over stedenbouw.

Lees meer

De lancering van Heros was een groot succes: samen met brandstichters konden we het juiste publiek overtuigen om zich hier te vestigen. En onze samenwerking is nog lang niet voorbij - we hebben nog 3 fases te gaan!

Marc Kino
Marketing Futurn

Project - Copywriting

Architecturaal en stedenbouwkundig platform voor Gent

Als deel van Gentcement bouwen we mee aan een veelbezochte website, maar ook een gesprekspartner voor overheden, een publicatiekanaal voor ontwikkelaars en architecten, en een platform voor opinies over stedenbouw.

Lees meer